{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این خیلی به شدو میاددددد(بازم از تو یه ادیت پیدا کردم)حس

این خیلی به شدو میاددددد(بازم از تو یه ادیت پیدا کردم)حس می کنم این بهترین لباس برای شدو تو اون رمان جدیدس😃😃(سر کشیدنش که اصلا پاره نمیشم)و یچیزی الان رمان قبلیم اولیته یا این جدیده؟که تمرکزمو رو یکیشون بزارم
دیدگاه ها (۱۰)

راستی نگفتم امضا جدیدم😂حافظه(اصلا دوستم برام اختراعش نکرد)

خب سال جدید شروع شد اگه بدی ای از من دیدین بدونین سال دیگه ه...

یکی به من بگه این چیه؟😐

کراش نصف دنیا در بچگی:

بنظرم این پسر بود خیلی بهتر بو_ولی خدایی قشنگ شدددددددلباس س...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط