هادی جون ببخش داداشی.
هادی جون ببخش داداشی.
ببخش بخاطر بی احترامی هایی که بهت شد.
ببخش که تا کاپیتان شدی ب چشم اومدی
ببخش داداش بخاطر این که اسمت رو سکوها نبود.
داداشی آروم بخاب.
کاش منم میمردم این روزا رو نمیدیدم.
آخه تواین سن سکته؟
خدامیدونه چقد با وجدان بودی و شبا با غم و غصه ما هوادار میخابیدی
انقد غصه خوردی داداش تا ازبین رفتی
داداش دوست دارم
ببخش بخاطر بی احترامی هایی که بهت شد.
ببخش که تا کاپیتان شدی ب چشم اومدی
ببخش داداش بخاطر این که اسمت رو سکوها نبود.
داداشی آروم بخاب.
کاش منم میمردم این روزا رو نمیدیدم.
آخه تواین سن سکته؟
خدامیدونه چقد با وجدان بودی و شبا با غم و غصه ما هوادار میخابیدی
انقد غصه خوردی داداش تا ازبین رفتی
داداش دوست دارم
- ۱.۱k
- ۰۹ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط