{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوب باشیم بدون توقع😊 ✌

خوب باشیم بدون توقع😊 ✌
دیدگاه ها (۸)

یهویی... تمرین🎤 ✌

تنهایی همیشه بد نیست گاهی وقتا نیاز داری تنها باشی.........

〰 〰 〰 〰 〰 〰

✌ ☺

واقعا بیاید سعی کنیم توقع از کسی نداشته باشیم!......🥲💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط