{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این خرگوشم که دوساله ازش نگهداری میکنه، توی جشن تولّد هم

این خرگوشم که دوساله ازش نگهداری میکنه، توی جشن تولّد هم بود. اسمش را الناز، جسی گذاشته.
دیدگاه ها (۱)

بفرمایید شام.

بفرمایید، نون گرفتم.

اینم از میز شام جشن تولّد دوستم الناز جون. دیشب: 26/ 12/ 139...

یچیز جدید فهمیدم

بچه ها کسی اسم این اهنگو میدونه ازش خوشم اومده ولی نمیدونم ا...

گیفت ابر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط