{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا رو شکرررر درسامم تموممم شد ولی خب باید دوباره عربی بخ

خدا رو شکرررر درسامم تموممم شد ولی خب باید دوباره عربی بخونم 🙂🙂🙂😑
دیدگاه ها (۱)

😑😶

پست بعدی روببینی

خب روزمونو با تهیونگ شروع می کنیم🙂🙂🙂😀😀😀

اگه سوار این بشی اعضا رو میبینی خب؟؟ حاظری سوار شی؟؟(الکیه ه...

وقتی #ایران می‌گه اگر آمریکا خطایی بکنه دوباره کشورهای عربی ...

خب فعلا تا چند وقت خدافظی خدا کنه بتونم دوباره برگردم

خب دازای رو دوباره از دست دادیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط