تو روبلاکس بودم اون بازیه (همونی که دورس خط کشیدم) رو دید
تو روبلاکس بودم اون بازیه (همونی که دورس خط کشیدم) رو دیدم بعدش رفتم شمردمشون دیدم ۷ تا هستن 🤣
خواستم بگم حتی روبلاکس هم به رامی احترام میزاره 🥹 بعد توی گوهخور (هیتر های بیبی مانستر) میای پشت سر رامی گوه میخوری 🥹
هیتارو تگ کنید 🤣
#عضو_اتحاد_چشمکها
خواستم بگم حتی روبلاکس هم به رامی احترام میزاره 🥹 بعد توی گوهخور (هیتر های بیبی مانستر) میای پشت سر رامی گوه میخوری 🥹
هیتارو تگ کنید 🤣
#عضو_اتحاد_چشمکها
- ۷۳۲
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط