{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو روبلاکس بودم اون بازیه (همونی که دورس خط کشیدم) رو دید

تو روبلاکس بودم اون بازیه (همونی که دورس خط کشیدم) رو دیدم بعدش رفتم شمردمشون دیدم ۷ تا هستن 🤣
خواستم بگم حتی روبلاکس هم به رامی احترام میزاره 🥹 بعد توی گوهخور (هیتر های بیبی مانستر) میای پشت سر رامی گوه میخوری 🥹
هیتارو تگ کنید 🤣
#عضو_اتحاد_چشمکها
دیدگاه ها (۱۲)

جهت تغییر وایب قصر کوچولو ساینا :)برای وایب بعدی رول ندار_#ع...

جهت تغییر وایب قصر کوچولو ساینا :)برای وایب بعدی رول ندار_#ع...

عهدی با شمشیر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط