{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه ماندن دلیل عاشق بودن نیست،خیلی ها رفتن که ثابت کنند

همیشه ماندن دلیل عاشق بودن نیست،خیلی ها رفتن که ثابت کنند عاشقند
دیدگاه ها (۹)

من تبلیغ میخوام امتیازم کمه جییییییییغ جییییییییییغ

+دوستت دارم-مرسی+:-(

مرادوست بداراندکی ولی طولانی

تنها،غمگیننششته باماهدرخلوت ساکت شبانگاهاشکی به رخم دوید،ناگ...

ماندن همیشه دلیل دوست داشتن نیست

ماندن زیادی هم خوب نیست رفتن، زیبا ترین ها را به یادگار میگذ...

آب نطلبیده همیشه مراد نیست شایدمی برند که قربانی ات کنند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط