{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من همونم که اگر بخوام می‌مونم،

من همونم که اگر بخوام می‌مونم،
اگر نرم، دلیلش بی‌ارزش بودن توئه نه کم بودن من.🤟👑🖤
دیدگاه ها (۰)

ناراحت نه شدم وقت از چشم افتادی

سکوت از ما احساس زرنگی از شما

حامیت فالو ساب ممنون میشم حامیت کنید

منتظرش می مونم...🙂🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط