{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چِهِ خوبِهِ یِهِ نَفَر باشِهِ کِ هَر غَلَطی کُنی بازَم پی

چِهِ خوبِهِ یِهِ نَفَر باشِهِ کِ هَر غَلَطی کُنی بازَم پیشِتِ باشهِ :)
دیدگاه ها (۱)

بالاخرع یهـ روزۍ در حالے ڪ وسط خیابوݩ صَـرم تو گوشیهـ زیـرِ ...

قشنگیهِ زمستون به اینه که نفساتم میشه دید :))

-صیگار نکش هنو ۱۶ سالتع +گوع خوریش بع توع نیومدع بیب

عآیَندهـ تاریڪَمـ بَرامـ مِثهـ روز روشَنهـ :)

بیاین این یه ماه رو مثل اینا باشیم(اسلاید دو) باشه؟ بعدش هر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط