{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امان از دلِ سیمین بهبهانی، با چه حالی این شعرو نوشته؛

امان از دلِ سیمین بهبهانی، با چه حالی این شعرو نوشته؛
چه کنم؟
دل به که بندم؟
به کجا روی کنم؟
بازگو ای به کنارِ دِگَری خُفته یِ من!!
دیدگاه ها (۳)

ازاین دورهمیای شبونه

وقتی از خواب بیدار میشم😐

کیک عروسی من😂🍕

سیمین بهبهانی چه زیبا گفت:می خواهمت کهخواستنی تر زهر کسیکو و...

آهنگ بسیار زیبای نفیسه از مارتیک

باز میگویم که دل  ،  .. دیوانه ی چشمان توست ؟خانه و کاشانه ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط