30MA:
30MA:
استفاده از رژلب در مصر و روم باستان، نشانه اشرافیت بود بنابراین هم مردان و هم زنان از رژ استفاده می کردند تا تعلق خود را به خانواده اشراف نشان دهند.
استفاده از رژلب در مصر و روم باستان، نشانه اشرافیت بود بنابراین هم مردان و هم زنان از رژ استفاده می کردند تا تعلق خود را به خانواده اشراف نشان دهند.
- ۵۷۳
- ۰۵ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط