{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایاهیچکس اونقدر تنها نکن

خدایاهیچکس اونقدر تنها نکن
که به هر بی لیاقتی بگه عشقم
دیدگاه ها (۱)

من یه دختر تنهامولی.....واسه دوستام یه ارتشم دوستام تاج سرن

مهرداد عشق منه منظورم عمو کوچیکمه عاشقشم جونم ب جونش بستس

ب من نزدیک نشین گفته باشم هاااااااااا

هوووو یارو که فکر میکنی خیلی بالایی بالارو نیگاااااا سلام

باید اونقدر بنویسیم تا دیگه ازیتمون نکن

آه کرولاین خیلی بی لیاقتی کردی..🙂

و کسی رو لازم نداشته باشی که بگه چیکار کن چیکار نکن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط