♡
♡
نمی دانم
بودنت را چه کنم،
بغل بگیرم
زندانی اش کنم
قاب بگیرم...
چه کنم که همیشه باشد..!
نمی دانم
بودنت را چه کنم،
بغل بگیرم
زندانی اش کنم
قاب بگیرم...
چه کنم که همیشه باشد..!
- ۷۴۰
- ۰۲ شهریور ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط