♡
♡
نمی دانم
بودنت را چه کنم،
بغل بگیرم
زندانی اش کنم
قاب بگیرم...
چه کنم که همیشه باشد..!
نمی دانم
بودنت را چه کنم،
بغل بگیرم
زندانی اش کنم
قاب بگیرم...
چه کنم که همیشه باشد..!
- ۷۴۲
- ۰۲ شهریور ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط