من دیگه حرفی ندارم ....
من دیگه حرفی ندارم ....
وانت پراید عزیزم بخاطر تمام حرفهایی که دربارت زدم منو ببخش 😔
وانت پراید عزیزم بخاطر تمام حرفهایی که دربارت زدم منو ببخش 😔
- ۲.۱k
- ۰۲ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط