{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

📌صدق نیت...

📌صدق نیت...

📺خواهرم روبه‌روی تلویزیون نشسته بود
و تصاویر زنده مسیر پیاده‌روی اربعین رو
تماشا می‌کرد. اشک می‌ریخت و زیر لب
می‌گفت‌: «لعنت به این کرونا که ما رو از
زیارت محروم کرد.»
گفتم: «از حرم دوریم اما محروم نیستیم.»
با تعجب نگاهم کرد.
گفتم: «خدا به دل آدما نگاه می‌کنه. اگه
دلت اونجاست و اگه امکانش رو داشتی،
حتماً می‌رفتی. شک نکن که اسمت جزء
زوّار اربعین نوشته شده.»
بعد با لبخندی شیطنت‌آمیز حرفم رو ادامه
دادم: «ولی اگه از صدق نیت خودت
مطمئن نیستی، به امام زمان التماس دعا
بگو. آقا روی کسی رو زمین نمیندازه.»
اشک چشماش رو پاک کرد و گفت: «خدایا،
فرج آقامون رو برسون.»

🚩شما هم اگه به هر دلیلی امکان شرکت
در پیاده‌روی امسال رو ندارید، نذارید شیطون
زیر گوشتون آیهٔ یأس بخونه که لایق نبودی و
الآن محرومی. به قول شاعر، بُعد منزل نبوَد
در سفر روحانی. به خصوص برای شیعیان
امام زمان که قطعاً شامل دعای حضرت هستند.

📖 #داستانک | #اربعین🏴



🤝مارو به دوستانتون معرفی کنید🤝

🌸کانال از انقلاب تا ظهور 🌸

🍃⚜ @revolution_313 ⚜🍂
دیدگاه ها (۰)

پارت ۳

شب تولدم پارت 40فصل دوم پارت 11دکتر: ما نمیتونیم برای همیشه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط