{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عااااااقا من امتحان دارم.......حسش نیس....:(

عااااااقا من امتحان دارم.......حسش نیس....:(
دیدگاه ها (۱۲۲)

..

..

...

..

امروز دارم می رم تا حسش کنم ولی خب شنبه امتحان دارم🤓💔

چیزی نیس اثراته زیاد درس خوندن و امتحان دادنه😃🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط