حالم بخدا زار و خراب است...
حالم بخدا زار و خراب است...
ای وای که نقشه ها همه، نقش برآب است...
گویا که گذرنامه ماگم شده آقا...
امید من انگار فقط طفل رباب است...
چه شود فرصت دیدار به ما هم بدهند
فیض هم صحبتی یار به ما هم بدهند
آن قدر بر در این خانه گدا می مانیم
تا لقب نوکر دربار به ما هم بدهند
**لبیک یا حسین ٭٭
در زلف غمت تاب قشنگی دیدم
در روضه چه آداب قشنگی دیدم
دیدم وسط سینه زنی جان دادم
انصافا عجب خواب قشنگی دیدم
ای وای که نقشه ها همه، نقش برآب است...
گویا که گذرنامه ماگم شده آقا...
امید من انگار فقط طفل رباب است...
چه شود فرصت دیدار به ما هم بدهند
فیض هم صحبتی یار به ما هم بدهند
آن قدر بر در این خانه گدا می مانیم
تا لقب نوکر دربار به ما هم بدهند
**لبیک یا حسین ٭٭
در زلف غمت تاب قشنگی دیدم
در روضه چه آداب قشنگی دیدم
دیدم وسط سینه زنی جان دادم
انصافا عجب خواب قشنگی دیدم
- ۴۹۴
- ۰۳ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط