تیم ملی والیبال ایران توانست قهرمان لیگ جهانی را شکست بده
تیم ملی والیبال ایران توانست قهرمان لیگ جهانی را شکست بدهد.۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ شهریور ساعت 18:31 به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی والیبال ایران عصر امروز در دومین بازی خود در جام جهانی والیبال به مصاف آمریکا رفت و توانست با انجام بازی حساب شده با نتیجه 3 بر 2 پیروز شود و قهرمان لیگ جهانی را ناکام بگذارد.ایران در دو ست ابتدایی با نتایج 25-23 و 25-19 به برتری رسید اما آمریکا در دو ست بعدی توانست با نتایج 25-19 و 25-18 بازی را از آن خود کند تا کار به ست پایانی برسد.شاگردان کواچ در ست پایانی توانستند با حساب 17 بر 15 برنده شوند تا دو امتیاز این رقابت را از آن خود کنند و در مجموع 5 امتیازی شوند.گفتنی است، تیم ملی والیبال ایران روز پنجشنبه در بازی سوم خود به مصاف فرانسه خواهد رفت.
- ۱.۲k
- ۱۱ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط