سلامممم
سلامممم
سیسیا من انتن اصلا ندارم اومدم مشهر بعید بدونم پستمم بیاد
ببینین نوتیف پیاماتون میاد که بهم پیام دادین ولی اصلا اصلا نمیتونم پیام بدم ببشخیددددد فکر کنم مشهد با ایرانسل مشکل داره به هر حال من تا سه چهار روز انتنم میره ولی من بازم تلاش میکنم کع جوابتونو بدم
سیسیا من انتن اصلا ندارم اومدم مشهر بعید بدونم پستمم بیاد
ببینین نوتیف پیاماتون میاد که بهم پیام دادین ولی اصلا اصلا نمیتونم پیام بدم ببشخیددددد فکر کنم مشهد با ایرانسل مشکل داره به هر حال من تا سه چهار روز انتنم میره ولی من بازم تلاش میکنم کع جوابتونو بدم
- ۲۳۳
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط