نگو برات کاری نکردم!
نگو برات کاری نکردم!
من خیلی جاها میتونستم بگم
ازت ناراحتم
ولی بجاش برات خندیدم :)🖤
من خیلی جاها میتونستم بگم
ازت ناراحتم
ولی بجاش برات خندیدم :)🖤
- ۴.۶k
- ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط