{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاسه‌ی صبر من:

کاسه‌ی صبر من:
دیدگاه ها (۰)

لحظه برخورد قطار به سلطان جنگل 😔

خیلی حق بود 😢😢

حتی اگر فضانورد هم باشی باید با نون یا چیزی برگردی خونه😄

| شعله ها پر کردن آخر |

تقدیم به همگی 𝒇𝒂𝒍𝒐𝒘=𝒇𝒂𝒍𝒐𝒘کاسه ی خون مال منعشق مجنون مال تو.....

حالا اگر ما ی کاسه میشکوندیم قایمش میکردیم و عادی رفتار میکر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط