یادتونه تو پیام آقا، رسانهشون داخل کروشه نوشته بود [دربا
یادتونه تو پیام آقا، رسانهشون داخل کروشه نوشته بود [درباره تفاهم] نظر دیگری داشتم؟ و بعضیا ازش کره گرفتن که نه یعنی آقا با مفاد تفاهم مخالفه نه با مذاکره؟
رسانهی آقا بابت اون کروشه عذرخواهی کرد:)))
از اینجا تا ژنو:)))))))))))))))))))))))
رسانهی آقا بابت اون کروشه عذرخواهی کرد:)))
از اینجا تا ژنو:)))))))))))))))))))))))
- ۲۰۰
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط