{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

۱:باشه...

۱:باشه...

۲:هان ن پاپا کی ولم کرده مگ کسی هم داشتم ک ولم کنه😁😁😂😂😂😂😂
دیدگاه ها (۱)

وقتی میگن تو گونی هم بپوشی بهت میاد 😍👌

فهمیدی ب منم بگو😂

‏استقلال بخاطر دو قهرمانی آسیاش ستاره زد، پرسپولیس برا ۱۰ قه...

کَنِداع 😔😌باشه حالا مگ ارث تو بوده ک انقد حرص میخوری😔

خیلی دوست داشتم ک دستای تو همیشه مال من باشه 🥲

تموم آرزوهام برا توئه دوست دارم همیشه حالت خوب باشه بخندی. ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط