{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غم هاارزش جنگیدن ندارند!

غم هاارزش جنگیدن ندارند!
رهایشان کنید...
غم هاآنقدرخسته اندکه باکمترین بی توجهی
ازپای درمی آیند...
پس برای شادی
آغوش خودرابگشایید
وباامیدزندگی کنید...!
دیدگاه ها (۲)

#خاص

خدا اگه بخواد ، هر غیر ممکنی ممکن میشه

#زیبا #قشنگ

نصف جذابیت دخت تو بندری بودنشه😉

خوشحالی  به معنی نبود غم نیست، خوشحالی  ، به معنی کنار اومدن...

*پدر دل را به چه مشغول کنمکه نگیرد بهانه تو را....😔🇮🇷🥀باز هم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط