{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه متعجب و غمگین وبابا بزرگ خوش خیال اینجاشو خیلی دوست د

همه متعجب و غمگین وبابا بزرگ خوش خیال اینجاشو خیلی دوست دارم
دیدگاه ها (۶)

واییییی نگا چه باحالا من عاشق دراکولاهام بخصوص خودم

وایییی موهاشو من عاشق موهاش شدم اول که فیلمشو دیدم خخخ

بابابزرگ دراکولاتو بوس کن نوه عزیزم

وای چه بابا بزرگ مهربونی خخخخ

فرهام پسر خاله جان من خیلی خوش حالم که تو به دنیا اومدی عزیز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط