{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اکتیویژن:

اکتیویژن:
یکم سرش جای بدی نیست؟😂
دیدگاه ها (۶)

فالوورای عزیزم این دقیقا منم😂

فالوم نمیکنی؟نه ناموسا به فالوور نیاز دارم😂🥲

دانش آموز این وسط:امممم بهتره من در برم😂

یبار من با ایلیا این کارو کردم نشست گریه کرد😂

POV:من.....اکتیویژن.........

گوه زدید تو کالاف کالاف حرمت داره اکتیویژن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط