زمانی بود که هرکسی دوربین عکاسی نداشت،وقتی بهت میگفتن بیا
زمانی بود که هرکسی دوربین عکاسی نداشت،وقتی بهت میگفتن بیا میخواهیم عکس بگیریم دوست داشتی تمام دارایی وداشته هات رو بیاری تو عکس ❤ ️
- ۱.۰k
- ۲۶ دی ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط