{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه زود گذشت!...

چه زود گذشت!...
گاهی ها وقت برگشت به گذشته برای اینکه چیزی رو تغییر بدیم نیست،
برای اینکه بتونیم دوباره اون حس خوب رو تجربه کنم:)
دیدگاه ها (۳)

من شدم عاشق توی بی معرفت!..

دیگه.از میگذرد.خبری نیست:هر.غمی که می.آید میماند...!

بعضی روزها ...آرزو میکنم ، کاش می تونستم به عقب برگردم ...نه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط