{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.. ..♥

.. ..♥
دیدگاه ها (۱)

:-)..اینم نظر خوشکلی سنج درباره من:-)

....بله....

این قلب منه⇪...

بای:-)

🤍🖇تنها چیزی که منو به این زندگیوصل می‌کنه، دوست داشتنِ توئه.

طُ همون نیمه ی گم شدمی🫀💌🫂

شرایط بهونست. اونی که بخوادت میمونه👌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط