قهر ؛ رفتاری کودکانه است
قهر ؛ رفتاری کودکانه است
اگر ما از این روش بعنوان
آزار یاتنبیه کسی استفاده کنیم
باید بپذیریم بعنوان یک فرد غیر بالغ ظاهر شده ایم
بهترین راه حل اختلاف
گفتگو در زمان مناسب است .
j
اگر ما از این روش بعنوان
آزار یاتنبیه کسی استفاده کنیم
باید بپذیریم بعنوان یک فرد غیر بالغ ظاهر شده ایم
بهترین راه حل اختلاف
گفتگو در زمان مناسب است .
j
- ۲۹۹
- ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط