{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم بقیه اون کسایی که خیلی خیلی دوستشون دارم وامیدوارم ک

اینم بقیه اون کسایی که خیلی خیلی دوستشون دارم وامیدوارم که کاری نکرده باشم که اونا رو ناراحت کرده باشم
دیدگاه ها (۱۳)

اینم عکسه واسه داداش نیما که واسش لود نمیشه

سلامممممم

اینا بهترین دوستای ویسگونم هستن ومن خیلی خیلی خیلی دوستشون د...

اجی ایدا من ازت معذرت میخوام بخاطر رفتاری که بعد از ظهر باشم...

♡♡♡♡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط