{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آنقدر "باورت" دارم که "اگر" در "کویر" بگویی. "باران" هست.

آنقدر "باورت" دارم که "اگر" در "کویر" بگویی. "باران" هست. به "حرمت" صدایت. "خیس" می شوم.
دیدگاه ها (۰)

#دلبرونه

#دلبرونه

عاشقانه های شبنم

مرسی که همیشه پیشمین بانو هاhttps://wisgoon.com/imirohahttps...

دوست دارم صدایت بزنمبگویی "جانم"آرام بپرسم «تـــو»ُ از کجا پ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط