علیرضا بیرانوند:
علیرضا بیرانوند:
♦ ️ بعد از بازی خیلی ناراحت بودم و همین جا از هواداران، پیشکسوتان و همه پرسپولیسی ها عذرخواهی می کنم
♦ ️ با هواداران متحد می شویم و برابر الوحده به پیروزی می رسیم❤ ️
♦ ️ بعد از بازی خیلی ناراحت بودم و همین جا از هواداران، پیشکسوتان و همه پرسپولیسی ها عذرخواهی می کنم
♦ ️ با هواداران متحد می شویم و برابر الوحده به پیروزی می رسیم❤ ️
- ۳۸۵
- ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط