زیباست مگه نه ؟ بچه های روستایی رو دیدی چه جوری می خوابند
زیباست مگه نه ؟ بچه های روستایی رو دیدی چه جوری می خوابند؟ یه گوشه روی زمین جاشونو انداخته و میخوابند چقدر با صفان حالا تفاوت اونا رو با بچه ها ببین فکر میکنم این بچه ها بیشتر طلبکارن تا اونا
- ۲.۴k
- ۱۴ تیر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط