{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنظرم اول خودتومعرفی کن.. بعدقضاوتم کن..

بنظرم اول خودتومعرفی کن.. بعدقضاوتم کن..
دیدگاه ها (۸)

دیوونه چرااینکاروکردی توبایس اول باخودم حرف میزدی 😐😐

کدوم رل کدوم دختر۱۲ساله😂

داداش بنظرم برو زندش کن😂الاناسات منقرضت کنند😂😂

بنظرم اشتباه نکردم

بنظرم که بریم ریواچ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط