{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انار برایت شکسته‌ ام که غمم را

انار برایت شکسته‌ ام که غمم را
به این بهانه برایِ تو دانه دانه بگویم
❤❤✾✾✾✾
دیدگاه ها (۱)

یلداتون مبارک😻🍎

یلدا مبارک🍎🍉

#عشقولانه

#عشقولانه #love

انار برایت شکسته‌ امـ که غمم رابه این بهانه برایِ تو دانه دا...

دوست دارم یک دانه انار که بوی خوب پاییز می ده درختش مثل یک ا...

تو این ورزش دانه یکم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط