{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوب شد وینچسترمو تو خونه گذاشتم:)

خوب شد وینچسترمو تو خونه گذاشتم:)


🤣🤣
دیدگاه ها (۹)

🖤🖇🙂

سیوش کن :721یعنی از بین 7 آسمون !تو 2 دنیا!تو یه نفر؛عزیزتری...

シ︎㋛︎

نمی‌دونم چرا گذاشتم ولی خوب حالا هرچی

بلاخره یه پست خوب گذاشتم🗿🚬

آلیس رو گذاشتم اون وسط خوب شد ؟!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط