{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عکس‌نوشته و پوستر golbanookhanomi 19529526

دیدگاه ها (۱)

اگرموهایت نبودباد را چگونه نقاشی میکردم؟!

💙 💙 :💙 💙 غم مخور آمد به فالم باز در نیمه شبیپس چرا فردا دو چ...

" یادم نبود " ...حسرتت را " خوردم " ..." روزه ام " باطل نمیش...

کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط