{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه بی جنبه بعد بازگشت از سفر سه روزه خارج از کشور:

یه بی جنبه بعد بازگشت از سفر سه روزه خارج از کشور:




مای گاد!


خدا رو تنکس همه چی اوکیه!!


وااااوووو شیراز چقدر چنج شده!


قبلنا این میدون اونور نبود؟


ساری شما به تومیتو چی میگین؟


وای اصلا فارسی نمیتونم صحبت کنم!


زبان مادری :- (((
دیدگاه ها (۱۵)

کمتر پست میزارم-______________-

در خواستی^__________-

خخخخخخخخ

سخت است فراموش کردن کسی که با او همه کس را فراموش می کردم......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط