{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از این بدم میاد

از این بدم میاد
خیلی ایرانیه
دیدگاه ها (۲)

وایییاینو موخاممممممخیلی بامزه اسبچه ها من بچه بودم یه برنام...

این بامزه اسخخخخ

اینم شبیه همونه

بچه ها میخوام این سگه رو بخرمچطوره؟؟؟البته این که نیست شبیهش...

بدم میاد از نژاد پرست

واقعا دلم شکست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط