{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

[ مآ روُح پآکِمونُ کُُشتیم زیرِ آوآرِ گُنآه ]

[ مآ روُح پآکِمونُ کُُشتیم زیرِ آوآرِ گُنآه ]
دیدگاه ها (۱)

mno liam payne❤

❤❤❤❤Niall James Horan

هر وقت دلم میگرفت . . .درد و دلامو به یه نفر میگفتم و آروم م...

اونی که فقط پاهاش بیرونه منم

بهترین روکا؟نارین فور اوار!فور اوار!فور اوار!اوار!آوار!آوار!...

عاشق گاد اوار هستم با افتخار☠️

ما فقط زمان رو کشتیم ،زندگی نکردیم💯👍#حرف_دل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط