درود بانو های گرون جیزل
درود بانو های گرون جیزل
روالین؟
خب جنیفر خانوم مثل اینکه خیلی خیلی بد سوخته و گرفته همه پست های جدید رو گزارش کرده 🥹🥹🥹🥹
ولی فک کرده من کوتاه میام اتفاقا بخاطر اینکه گزارش کرد تا منفورش نکنم ولکنش نیستم
از اینجا به بعد کپشن
همون قبلیه
سوژه : جنیفر و آروین
احتمالا همتون این دو نفر ( که هر دوشون یه نفرن ) رو بشناسید
درست نمیگم؟؟؟
کسی که براش میمالیدید ( ببخشید که خیلی رکم ولی حداقل دو رو نیستم و ترسی هم از هیچ کس ندارم )
حتی کسایی هم که ادعا داشتن هم براش میمالیدن
قضیه چیه؟ من خیلی رندوم رفتم تو این پیجه
@Elizxabet
که با محفلش که سنجاق شده رو به رو شدم و کامنت جنیفر رو دیدم که نوشته بود ای جلالی کونی پیجمو باز کن ( اسکرینشو براتون میذارم ولی خودتون تو محفل میتونید برید نگاه کنید البته اگه پاک نکرده باشه کامنتشو )
رفتم پست هاشو دیدم تا اینکه رسیدم به کاورش
لینک کاور
https://wisgoon.com/v/P105OXAU4B
دیدم صداش با اینی که تو پیجش میذاره زمین تا اسمون متفاوته
تو محفل پیج اصلیش بهش گفتم که این پیج توعه و خودشم تایید کرد ( عکسشو میذارم )
و بهش گفتم بیاد دایر
چت ها رو تو پست بعدی میذارم
خلاصه بهش گفتم ویس بگیره میگفت فک میکنی فیکم ؟
و مقاومت میکرد
بعد ویس داد و صداش واقعا با پادکست هایی که میذاشت زمین تا اسمون فرق داشت
الکی بهونه های کصشر می اورد و میگفت به خاطر افکته و من خودم صدامو نازک کردم
درسته افکت هیلی خیلی خیلی تاثیر داره ولی نه دیگه در این حد!!
و اینکه از ویساش فیلم گرفتم نگو زدم رو حالت بی صدا و تو پیس هاش صداش نیومد_
ولی خب خودش جلو تر اعتراف کرد که صدا فیک میذاره و مال یه تیک تاکره
گفت که به کسی نگو منم گفتم حله ولی بهش گفتم اگه اروین هم صداش فیک باشه و خودت باشی میگم به همه
و خب همین اتفاق هم افتاد🤣🤣🤣🥹🥹🥹
اره دیگه جدی وقتی کامنت هاتونو میدیدم که چقد واسش میمالید (با این که مشخص بود فیکه ) از خنده جر میخوردم
صفحه چتم رو اروین هم میذارم
اونو هم براتون توضیح میدم
پست های بعدی رو حتما برای مدارک چک کنین
روالین؟
خب جنیفر خانوم مثل اینکه خیلی خیلی بد سوخته و گرفته همه پست های جدید رو گزارش کرده 🥹🥹🥹🥹
ولی فک کرده من کوتاه میام اتفاقا بخاطر اینکه گزارش کرد تا منفورش نکنم ولکنش نیستم
از اینجا به بعد کپشن
همون قبلیه
سوژه : جنیفر و آروین
احتمالا همتون این دو نفر ( که هر دوشون یه نفرن ) رو بشناسید
درست نمیگم؟؟؟
کسی که براش میمالیدید ( ببخشید که خیلی رکم ولی حداقل دو رو نیستم و ترسی هم از هیچ کس ندارم )
حتی کسایی هم که ادعا داشتن هم براش میمالیدن
قضیه چیه؟ من خیلی رندوم رفتم تو این پیجه
@Elizxabet
که با محفلش که سنجاق شده رو به رو شدم و کامنت جنیفر رو دیدم که نوشته بود ای جلالی کونی پیجمو باز کن ( اسکرینشو براتون میذارم ولی خودتون تو محفل میتونید برید نگاه کنید البته اگه پاک نکرده باشه کامنتشو )
رفتم پست هاشو دیدم تا اینکه رسیدم به کاورش
لینک کاور
https://wisgoon.com/v/P105OXAU4B
دیدم صداش با اینی که تو پیجش میذاره زمین تا اسمون متفاوته
تو محفل پیج اصلیش بهش گفتم که این پیج توعه و خودشم تایید کرد ( عکسشو میذارم )
و بهش گفتم بیاد دایر
چت ها رو تو پست بعدی میذارم
خلاصه بهش گفتم ویس بگیره میگفت فک میکنی فیکم ؟
و مقاومت میکرد
بعد ویس داد و صداش واقعا با پادکست هایی که میذاشت زمین تا اسمون فرق داشت
الکی بهونه های کصشر می اورد و میگفت به خاطر افکته و من خودم صدامو نازک کردم
درسته افکت هیلی خیلی خیلی تاثیر داره ولی نه دیگه در این حد!!
و اینکه از ویساش فیلم گرفتم نگو زدم رو حالت بی صدا و تو پیس هاش صداش نیومد_
ولی خب خودش جلو تر اعتراف کرد که صدا فیک میذاره و مال یه تیک تاکره
گفت که به کسی نگو منم گفتم حله ولی بهش گفتم اگه اروین هم صداش فیک باشه و خودت باشی میگم به همه
و خب همین اتفاق هم افتاد🤣🤣🤣🥹🥹🥹
اره دیگه جدی وقتی کامنت هاتونو میدیدم که چقد واسش میمالید (با این که مشخص بود فیکه ) از خنده جر میخوردم
صفحه چتم رو اروین هم میذارم
اونو هم براتون توضیح میدم
پست های بعدی رو حتما برای مدارک چک کنین
- ۲.۴k
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۶۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط