{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زمــــــــــــــــان

زمــــــــــــــــان

هیـــــــــــچ دردی رو دوااا نکــرد ...

این مــَـــــــن بودم که به شرایط عـــــــادت کردم !!!
دیدگاه ها (۴)

خخخخخخ سلام علییییکم

حسبتک ثوب وبس ماتستر اعیوب.....والمایرهم علی مجبور انزعة

ایی والله یلغالییی انشالله یومی گبل یومک تاج الرااااس

والا بوخووووووودا@_@

م جاش بودم تو خودم میریدم (تو این شرایط ۱۰۰ بار بودم )

چهارمی و مال امروز

p40بچه ها برای خوندن این پارت برید توی کامنتا. شرایط:۷۵ لایک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط