ببین حق میدم پارت های سونگمین کمه تو برنامه ها نیست خیلی
ببین حق میدم پارت های سونگمین کمه تو برنامه ها نیست خیلی عجیبه. استی ها شروع کردن اعتراض ولی لطفا برای چان هم اعتراض کنید چان پارتاش خیلی کمه تو Hollw یک پارت داره همونم (ام سو هالو هالو هالو اوه اوه او نانانانانا)هست توی سرمونی فقط هیپیپ هوری رو میگه و پارتی نداره! اگه به یکی توجه میکنید لطفا به بقیه هم توجه کنید ممنون.
- ۳.۷k
- ۰۷ آذر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط