{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الان طرفدار ایران باشم یا کره جنوبی ؟؟😓 😓 🙁

الان طرفدار ایران باشم یا کره جنوبی ؟؟😓 😓 🙁
دیدگاه ها (۳۸)

آلیس نیستم ✌ ✌ اما در سرزمین عجیبی زندگی میکنم 🔥 🔥

کامل بخونید :می‌خوام تشکر کنم از همه از ...از اونایی که جواب...

یک عدد داداش درنقش بک نیازمندم لطفاً کمی غیرتی باشه

اگه طرفدار کره جنوبی هستی یه لایک خوشگل بزن

#دابسمش#اهنگ #ایران#دنس#موزیک#کره جنوبی

برنامه کره جنوبی برای تولید پهپاد شاهد ۱۳۶ ایرانوزارت دفاع ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط