با قلم موی خیالـــــت یادگاری میکشم...
با قلم موی خیالـــــت یادگاری میکشم...
یک قفس بی پنجره بایک قناری میکشم...
بی تو باران می شود این بغض های لعنتی...
پشت پلکم انتظارت را بهاری میکشم
یک قفس بی پنجره بایک قناری میکشم...
بی تو باران می شود این بغض های لعنتی...
پشت پلکم انتظارت را بهاری میکشم
- ۱.۶k
- ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط