{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما مشکلی نداریم عده‌ای گوشیِ

ما مشکلی نداریم عده‌ای گوشیِ
۱۸۰ میلیونی داشته باشند.

نوش جانشان،ولی مگر نمی‌گوئید
ارز نداریم؟ارز دارو را هم حذف کردید...


داشتیم چین و ژاپن می‌شدیم...
دوباره بلندپروازهای عاشق آمریکا
برگشتند...
..
دیدگاه ها (۰)

‏دهه شصتیهای عزیز! لطفاً شما دیگه نق نزنین✋نسل سوخته واقعی د...

انتقام خونینپارت۱۸اومدی ک....اومدی کارت دارمرومینا:چی شده؟؟😕...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط