آرام بخوان!
آرام بخوان!
چون آهسته نوشتم
بی پروا بخوان
چون از خود نوشتم
نزدیک کسی نخوان
چون تنها نوشتم
و از دل بخوان
چون با دل نوشتم:
دوستت دارم
#عاشقانه
چون آهسته نوشتم
بی پروا بخوان
چون از خود نوشتم
نزدیک کسی نخوان
چون تنها نوشتم
و از دل بخوان
چون با دل نوشتم:
دوستت دارم
#عاشقانه
- ۱.۶k
- ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط