{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هعییی گندزد... گندزد

هعییی گندزد... گندزد
درسااایی تو چرا تنهام گذاااشتی؟ //
دیدگاه ها (۱)

یه لحطه نمیتونستم بدون توزندگی کنم حالا چجوری تحمل کنم تین د...

هعیی... همیشه فرق داشت

هعییییییی 😎 😢

مرررررررررگ

کاش بشی پیدا پیدا بی تو من تنهام تنهام 😐

تو تنهام گذاشتی الان فقط دارم میگذرونم

تو هم تنهام گذاشتی دورت بگردم🫠💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط