{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عشق با روح شقایق

عشق با روح شقایق
زیباست...

عشق با حسرت عاشق
زیباست..

عشق با نبض دقایق
زیباست..

عشق با حسرت دیدار تو بودن
زیباست..

‎‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎ ‎‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دیدگاه ها (۳)

❤ ❤ ❤

غم رافراموش میکنموقتی به تو نگاه میکنم

❤ ❤ ❤ ❤

دل را ؛ همه میل جان به سوی توُ می‌بینم

من عاشق او بودم و او عاشق او بود :)🍂#ایران #عشق #حسرت

عاشق تو ماندن تا ابد زیباست ...🤍

در حسرت دیدار تو آواره ترینم...آهنگ گلایه داریوش اقبالی#داری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط